Happymomnes ben o zamanlar sıfır kollu zıbın üstüne uzun kollu zıbın ve normal kalınlıkta tişört giydiriyordum altına da normal patikli bi alt onun altına da çorap böyle yazınca kalın giydiriyormuşum gibi geldi 🤣 ama normaldi bi de uyandığında yelek giydir