Zeynep6161 bizdede aynı sorun var malesef. Her dakika meme istiyor. Ne gece ne gündüz uykusu tam degil. Gece meme vermeyim baska türlü sakinlestiriyim diyorum olmuyor. Yatırdıgımda aglıyor. Uykusuna tam dalamıyor. Banyo yapsa bile o gece yine uyumuyor. Bazem emzirirken ben uyuya kalıyorum. Sonra çok üzülüyorum. Kollarıyla kendini uyandıryor. Kundak yapsam çığlık atıyor. Rabbim yardımcımız olsun. Her çocuk ayrı tabiki. Tek bakan annelere özellikle allah sabır versin. Benimle aynı dönem dogum yapan arkdaslarm arıyor. Onların cocugu 8 de uyuyup sabah uynıyormus. Bizde o günleri görürüz inş