Kızlar daha öncede sordum bi kaç kişi normal dedi diye içim biraz rahat etmişti ama bugun yengem “ tekrar hamile kaldıysan bebek yerini temizliyodur derler ” tarzında bi şey söyledi kafam çok karıştı . Şimdi ben normal doğumumdan sonra adet görmedim 4 bucuk aylık oldu bebeğim amaa 15 gündür falan kesik kesik kahverengili bazen kırmızılı geliyodu ve 4 5 gün öncesinde bitti sandım ama 2 3 gündür tam kırmızıya döndü tekrar geldi. Doktora gitmeli miyim yoksaa bu normal mi