Masal05 ben 4.5 ay once dogum yaptım. Nabzım oncesinde nasıldı hatırlamıyorum ama oylesine olctugumde tansıyonum normal. Nabzım hep 50 lerde. Hatta gece 47/48 de gördüm. Ama herhangi bir sağlık sorunu belirtisi yoksa bu iyi bir şey 50 lerde nabız. Ama halsizlık ve rahatsızlık veriyorsa doktora görünmende fayda var