Masal05 sakin olun. Kendini rahatlatmış, sorun yok. Lütfen bebeğiniz ağlıyor, uyumuyor gibi sebeplerle bebeğinize mama başlamayın. Yazık oluyor. Bebeğinizi kontrollerine götürdüğünüzde yeterli gelişim yok ise alternatifler aranır. Durduk yere mama vermek bebeği yıpratır. O zaten zor sindiriyor anne sütünü bile.