13 aylik oğlum var şuan başta girip sesimiz cikmiyo bide öksuruk var keyfimiz çok şükür iyi . iştahlı bi bebekdi her verdiğimi yerdi ama şimdi asla yemiyor mama sandalyesine koyup biseyler yiyodu öyle yapınca yine yiyiyo ama kaşığı reddediyo acmiyo ağzını asla bi kaz kez kaşıkla surup vermiştim hiç sevmiyo cok agliyo surup verirken ondan mı korkuyo yoksa elle yemeye alistimi anlayamadim napmam lazım nasıl bi yol izlemeliyim