Anne888 Kızlar instagramdan bir anneden gördüm bu tarifi. Hemen denedim. 2 yapışım ikisindede tabak bitti ✅ Maşallah 🥰 1 tane muz 1 tatlı kaşığı keçiboynuzu pekmezi 90 ml devam sütü ( aptamil kullanıyorum ) 4 yemek kaşığı hip sütlü meyveli kaşık maması Hepsini bıızzzztlatıyoruz ve hazııırrrr 🎊🎊🎊🎊
livanurvealpinannesi61 Anne888 15 aylık bebeğe kaşık mama vermenize gerek yokki normal yemek yedirin daha sağlıklı. Bulamaç gibi helede blendır kullanmayı hiç önermiyor uzmanlar. Uyumadan önce formül mama verin daha sağlıklı. 7 den sonra sadece anne sütü yada formül mama verilmeli demişti doktor bana. Siz bilirsiniz yinede. Ama hiç sağlıklı değil.
MinnakvLiva Anne888 bende kızıma yapıyorum 27 aylık hergün bir kase yaparım yada biberonda yaparım, formül mama ile hazırlarım bende, su kullanmam genelde, yemek yemediği günler kurtarıcı oluyor
Anne888 livanurvealpinannesi61 formül mama tok tutmuyor ki bu kadar açlıktan uyanıyor kısa sürede. Bir zaten normal yemek yemedği zaman yapıyorum aç mı uyutayım 😂 birde çok şükür pütürlü pütürsüz yiyor maşallah. Etki edeceğini zannetmitorummm
livanurvealpinannesi61 Anne888 1 yaştan itibaren gece aç olduğu için demişti çocuk doktoru. Alışkanlık yaptığı için uyanıyorlar. Siz bilirsiniz tabi. 7 den sonra ekstra bişey vermek mideyi yorar ağır gelir. Yemek yemiyor diye başka bişey verirseniz öyle alışır. Kimisi yemek yemiyor diye kek veriyor çikolata veriyor meyve veriyor. Benim 2 çocuğum var 7 de yemek yer yatarlar.