Nupelda21 öncesinde vermemem gerektiğini söyledi hemşire akşama doğru 37 olunca ateşi çay kaşığı ile calpol verdim 4 saatte bir huzursuz da olmadı hatta calpolün etkisiyle normalden daha güzel uyudu gece. Korkulacak bi durum olmuyor, ateşlenirse gece sen gündüz ben bakarım diye annem geldi ama hiç gerek kalmadı. 2 arkadaşım daha var aynı zamanlar aşı oldular onlarda rahat geçirdi