Asyaneva
Arkadaşlar kızım 13 aylık rota virüsü oldu bir ay önce ve tedavi esnasında alt AST yüksekliği çıktı karaciğer enzim yüksekliği yanı
Gastroentoloji ye yönlendirdiler gittik 520 ydi en son takip verdi düşmesini beklicez dedi doktor rota virüsü de ilaçlar da yapmış olabilir dedi su an 120 e düştü olması gereken değer 23 Muş ve iki hafta daha beklicez eğer sonuç ayni olursa istediğimiz değere düşmezse biyopsi olucak dedi şimdi bir ilaç verdi onu kullanıyoruz cok da korkuyorum cok kucuk çünkü aranızda böyle bir sorun böyle bir hastalık yaşayan var mi