Damlakrbk feyzaca aslında yenidoğduğu zamanlarda zaten tüylü doğar bebekler ve ilk zamanlarında tüyün olduğu yerlerine annenin sütünden sürülür bizde. Bende yeni doğduğu zamanlarında sütümden sürmüştüm şuan 4 aylıklar hiçbiyerlerinde tüy yok.
alintugce34 feyzaca bızde anne sütü sürülür yavaş yavaş dökülsün diye mesela annem bana süt sürmüş kaşıma şekil vermiş ne kaş bıyık aldırırım kardeşime sürmemiş her hafta kuaförde 😅