Merhabalar 🌞 bebeğim 7ay 19 günlük, Sütümü sağarak veriyorum, bebeğim 4.aydan beridir İçmeyi reddediyor, uykuda içirebiliyorum sadece, idrar yolları enfeksiyonu çıkmıştı , bu da iştahsızlık yapıyormuş , antibiyotik tedavisi uygulandı ve enfeksiyon geçti şükür 🙏🏻 fakat iştahı bir türlü düzelmedi, 6.ayda ek gıdaya başladık ama hala nerdeyse tadım şeklinde ilerliyoruz, yumurta sarısı dışında hiçbir şey sevdiremedim, ağzını kitliyor, kafasını çeviriyor.. kan tahlili yaptırdık ve maalesef ki b12 vitamini çok düşük , kan ve D vitaminleri de yetersiz seviyedeymiş (bestiron ve ocean kullanıyoruz) . 5tane b12 iğnesi yazdı doktor. Bu eksiklikler(özellikle b12) farklı rahatsızlıklıklarla birlikte iştahsızlığa sebep oluyormuş, meğersem bebeğim bu yüzden içmek istemiyormuş. O kadar üzüldüm ki bunları duyduğuma 😢 Şimdi ben b12 içeren peyniri , yoğurdu, vb. Bebeğime nasıl sevdircem? Var mı benzer problemler yaşayan annelerimiz?