Kizlar selam benim 2.5 aylık bebeğim var şimdiye kadar çok kez emzirme sütyeni ve pedi kullanmayı denedim ama hemen yara oldu ve kullanamadim sutyensiz geziyorum resmen plastik göğüs ucu kalkani aldım daha beter etti gümüş kullanan var mı artık sütyen kullanmak istiyorum hem sütyen önerisi ve linki hem de kapak hakkında fikirlerinizi alabilir miyim çok mağdurum bu konuda 😢
Bu arada mom2baby diye bir sütyen gördüm kullanan var mı gogusu yukarda tutuyormuş süt akışı kolay olsun diye biraz pahalı geldi bana?