Azerr her bebegin gelisimi farkli sakin üzülmeyin…
Hareketlendikleri icin az almis olabilirler veya almayadabilirler.Doktorlar icin kilosu az veya sınırın altında değilse sorun etmeyin ama size aptamil yerine farkli bir mama kullanın derim her mamada her çocuğa yaramıyor 30 aylik oglum var mama ile beslendi aptamil alıyordum ve ona ragmen hic kilo almıyordu sonra mamasını değiştim babalac kullandim uzun bir süre ilk ay yarim kilo fark etmişti sonra hareketlendigi icin yine kilo alimi pek olmadı 10 aylıkken de evolvia kullandm o iyi gelmişti ortalama sınıra ulaşmıştı kilosu ama bir doktor muayenesnde genel kontrol yaptırmak ve oyle onerecegi mamayı almak en dogrusu