Şöyle diyim size, mama kullanan bebekler 5 ile beş buçuk ay arasında yavaştan ek gıdaya başlatılıyor. Sizde başlayın bence , bizlerde öyle büyüdük. Benim bebeğim 8 buçuk aylık, sadece anne sütü aldı ama ona rağmen 5 aylıkken başladım ek gıdaya. Ufaktan vermeye başlayın, ve uyku zamanında meme verin sürekli, ayağa kalkıp kucakta verin ufak hareketlerle gezerek, ise yarayan bir yöntem emin olun