kızlar benim 2 tane vesikalık var birisi biyometrik ama berbat çıkmış rötüş abanmış fotoğrafçı. diğeri öyle güzel pürüzsüzki ama biyometrik değil hafif sırıtmışım. ayın 1ine randevu aldım kimliğimi değişicem biyometrik olmayan fotoyu götürsem bi sorun olurmu? pek bi farkta yok aslında sadece biraz uzak çekilmiş