Serum fizyolojik kullanın. Doğduğu zamandan beri yapıyorum 8 aylık, halen devam yapmaya. Yani kendi elini burnuna götürüne kadar yapmak zorundayız. Bzim burnunuz tıkalı olunca nasıl rahat emezsek onlarda aynen öyle. Önce serum fizyolojik yapın sonra aspiratör ile cekin, derin bir uyku uyuyorlar bu sayede. Ezcaneden poşet serum değil, normal 5 ml tek sıkım olanlardan alın daha iyi oluyor.