Zehramay Kızlar Ekim ayının parasını aldınız mı aile destek parasını 20 Ekim’de yatacak dediler ama hala yatmamış
ML_11 Zehramay hangi gün ayın sonunda mu yatıyor anlamadım bende temmuzda başvuru yapmıştım 1 kez yattı oda ekimin başında hep ay başı mı yatcak ozaman bilemedim
Zehramay ML_11 benimde öyle oldu işte sanırım 7-8 Eylül gibi yatacak çünkü herkes öyle diyor zaten en son 7 Ekim’de yatırıldı
Zehramay Sultan6666 e devlet üzerinden sosyla yardım başvuruna tıklayın ordan aile destek almak istiyor musunuz diye soracak evete baş sonra sorular soracak cevaplayın başvurun
2kizbiroglan VelardaEdiz cnm ben başvuru yaptım benimki hemen onaylanmış ti . öyle ilk çıktığından beri alıyorum her ay
Oguzhanberraselina 2kizbiroglan canım bende başvurdum hep reddeliyor sebebi nedir orda açıklama kısmına ne yazdın sen ✨
2kizbiroglan Peri_ssh yok cnm bı kere e devlet başvuru yapıyorsun onaylandığda heray ppt kartın varsa PTT kartına yatıyor