dunyaylabenimaramda 1 yaşına girmek üzere olan oğlum biz yap deyince değil uykuya geçerken gel gel işareti yapıyor sadece. Bunu çok kafaya takıyorum. Yapıyor diyebilir miyiz peki, yani komutsuz yapıyor öyle diyeyim
AytanCelal dunyaylabenimaramda merhaba bu durim benim de bebehimde vsr bemde endiseleniyorum ben hic gel gel yapmasini ogretmedim. Ama ovucinu acip kapiyor
dunyaylabenimaramda AytanCelal gel gel yapıyor bazen, canı isterse alkış da. Nadiren görüyoruz, üstüne düşmüyorum şu sıralar