Meryy44 Ben 4 aylıktan beri çalışıyorum.Şu an 11 aylık.Ben işe başlamadan önce devamlı kızıma anlattım işe gideceğimi.Ve biz evden çıkarken mutlaka uyanık olur giderken vedalaşırız.Bence bu çok önemli.Ne zaman geleceğimi de söylerim.Sizde şimdiden işe başlayacağınızı anlatabilirsiniz.