Benim gibi olan var mı doğduğu günden beri emme problemi yaşıyoruz bir türlü düzeltemedim mecbur mamada veriyorum aç kalmasın diye. Doğduğu günden beri en fazla 5 dk emerdi şimdi zorla tutturuyorum emmek istemiyor ağlıyor çok üzülüyorum doya doya emziremediğim için ne yapsam çare olur acaba bu saatten sonra ?