5 aylık kızım iki gündür sürekli sanki eli kulağında ama bizim kulaklarla da bazen oynuyor keyfi gayet yerinde oynarken eli gidiyor ama gülüyor mesela o esnada ateşi vs yok kulak enfeksiyonu olabilir mi ya ağrısı falan olsa böyle durur mu bilmiyorum yada kulağını mı keşfetti bu yumurcak ne dersiniz