Merhabalar
Kızım 1 yaşında ve bu akşam yemeğinde ıspanak yemeği yedi
Pişirip hemen yedirdim kalanı da hemen buzdolabına kaldırdım
Yarın öğlen de vermek istiyorum
Isıtılınca zehirli olabileceğini okudum doğru mudur tecrübeli annelerimiz?
Çok yararlı bir sebze sevmişken yine vermek istiyorum ısıtmadan mı vermeli
Yardımınızı rica ediyorum 🙏🏼❤️