Kızlar 21 giyiyor kızım . 22 no denedik bi skechers bot bi tık büyük oldu . Acaba seneye giyer diye 23 mu olsam? 23 u yoktu deneyemedik onlineden alırım diye düşündüm . Siz kaç no büyük alıyorsunuz ya da kaç alırdınız 22 mi 23 mu ? Hani botya 23 kaba mi durur