Merhaba bizde 2.5 aylığız 80 günlük bebegım biraz önce doktordan geldık bıngıldagı kapanmış beyin cerrahısın yönlendirdi gittik geldik eliyle kontrol etti sadece suturu açık dedi ama beyin gelişimi icin Konya ya götürün çocuk nörolojisine dedi üzgünüm çok hemde, ama bazı bebeklerın doğuştan bile bıngıldagı kapalı büyüyormuş önemli olan beyin gelişimi dedi bende vakumla doğum yaptığım icin kafası şişti bi kosesı yumurta gibiydi indi ama hala hafif şişlik var yorumlardaki hitrosefslı mıydı o dikkatımı cekti acaba öyle birseyler olabilir mi