Masal0650 18 di benimkinin değeri doktor yatış verecekti bi düşüneyim ertesi gün yatıralım dedim, o gece sabaha kadar süt verdim ama resmen nöbet tuttum başında, bi gün sonra gittiğimde 15 e düşmüştü yatış iptal oldu. Işın alırsa çabucak iyileşir merak etmeyin. Benim yatışı kabul etmeme sebebim hem ben hem eşim kovit olmuştuk ve sezaryen olmuştum hastane sürecini yönetemezdim mecburen deli gibi beslemeyi tercih ettim😁 ben ettim siz etmeyin iyi bi örnek değilim💕