Geçen hafta yaptırdım 750 ye aldım ya 2.4 ayda yapılıyor yada 3 ve 6 bebek 3 ve 6 tercih ettim 2. Ayda yeterince aşısı vardı sağlık ocağına yaptırdım damla zaten ağızdan yapılıyor yan etkisi birkaç gün isal benim bebeğim 2 gün oldu geçti kesinlikle çok önemli bir aşı