33 aylık oğlum var. Aşırı hareketli, bir saniye yerinde duramaz. Her gören bu nasıl çocuk der. Çok zorlanıyoruz eşimle, gücümüz kalmadı resmen. Tüm bunları kabullenmişken, son 1 2 ayda öfke nöbetleri başladı. Sakinleşmesi için dışarı çıkarıyoruz, parka açıklığa gidiyoruz dilediğince koşsun diye. Düzenli yapmaya çalışıyoruz. Enerjisini atması için. Ama son zamanlarda kontrolden çıkmaya başladı. Bir yere gittiğimizde insanlar azıcık ilgi gösterse yerden yere atıyor kendini, hiperaktifleşiyor, koşuyor üzenlerin atlıyor. Öğretmenim, bir toplantı oldu ve götürmek zorunda kaldım ters bir saatti. Oyalamak için elimden geleni yaptım ama koridorda koşmalar kendini yere atmalar, yuvarlanmalar. Rahatsızlık vermemek adına çıktım. Ama kıyamet kopuyor, bebek arabasına oturtamıyorum. Kendini yırtarcasına ağlıyor. Oturtmaya başardım ama bu sefer kendini atıyor yere düşmeye çalışıyor. Eşim bizi almaya gelecekti. Ancak o saniye sustu. İlgisi dağıldı. Her şeyi yaptım, sakince konuştum, daha farklı ortama götürdüm, sakinleştirmeye çalıştım ilgisini dağıtmaya çalıştım hayır olmadı. Normalde hareketli ama çok böyle merhametli, sevecen, tatlıdilli bir çocuktur ama ne oldu bir anda anlayamıyorum. Uyku sorunumuz da başladı, 20dk da uyuyan çocuk 1.5 saatten aşağı uyumuyor. Lütfen yardım edin.