5 ay 10 günlüğüz doğduğumuzdan beri gündüz uykusu hiç yok çok zorluyorum uyaması için uyuuğu çok nadirdir ben ne yapıcam çok huysuz çok huzursuz ama sonuçta çabalıyorum yani uyuması için desteğe bile başvurdum uykun varsa uyu ama yok yok yok hiç uyumuyor yerine koyar koymaz gözleri açılıyor sanki hiç uyumamış gibi kafayı yiyeceğim ben ya artık çok sinirlerim bozuluyor böyle olupta sonra düzene giren varmı aramızda 🌸😭😭