Kormayin gidince aile hekiminizle görüşün olurda asi sonrası ateşi çıkarsa diye ateş düşürücü yazar ateşi çıkarsa verirsiniz çocuktan çocuğa degisebiliyormuş atesi çıkanda varmış çıkmayanda biz yaptık akşama doğru bi ateşi çıktı ilacı verince düştü cok sukur aile hekiminize danışırsınız ilk vurulunca biraz ağladı ama cok fena ağlayacak diye düşündüm çabuk durdu emzirirken dikkat edersiniz zaten ebeniz demiştir 3 gün banyo yapılmayacak diye banyo yapar gidersiniz gecmis olsun