Merhabalar, yeni işe başladım kızım 2 yaşında şuan. 9 7 çalışılıyorum bende. Sabahları eşim kızımı anneme bırakıyor ve sonra o benden önce çıkıp almaya gidiyor. Aslında ondan ayrı kalmak hiç istemiyorum ama bi yandan da biryerden başlamak lazım alışmamız lazım diyorum. Çünkü çalışmak iyi olur bu zamanda diye düşünüyorum koşullar belli. Size sorum şu siz kaç yaşındayken bebeğiniz çalışmaya başladınız nasıl gidiyor yani ev iş çocuk ve iş 😶