Arkadaşlar 2 bucuk aydır göğüs ucum çatlak açık yara birde göğüs ucum kahverengi kısmı kipkirmizi emzirdikten sonra yanıyor çok acı çekiyorum lansinoh hametan ve daha bir çok krem 2 aydır hastaneye gitmekten yoruldum benim gibi olan var mı birde göğüs ucum yok içte kasinmaya da başladı