Linaduygu Aslında ne kadar güzel olduğunu ileride anlayacaksınız 😅 yatak ayırana kadar canım çıktı. Ne onun uykuları kaliteliydi ne benimki. Eşim zaten salona, oradan oğlumun odasına geçiş yapmıştı. Kocamla uyumayı özlemiştim. İlk başlarda bir heves, hazır beşiğe de sığmıyor bahanemiz varken aldık yanımıza. İlk haftalar allahım diyorsun nasıl güzel. 2. Haftanın sonunda uykusuzluktan mala dönmüş şekilde uyanan anne babalara dönüyorsunuz. Uyurken düşmemek için kendimi öyle kasıyordum ki sabah kalktığımda belim kolum ağrımayan yerim yok. Acaba eşim çocuğun kolunu bacağını ezdi mi, yorgan yüzüne geldi mi, ben çocuğu ezdim mi derken 4. Haftada yatak aşkınız bitiyor. Sonra buraya oda ayırma başlıklı bir post açıyorsunuz 🥲