6 ay 3 günlüğüz bugün bebeğim için yazılan yazıda artık kendi kendine uyumayı öğrenmesi gerektiğini ağlasada müdahale etmemek gerektiği yazıyordu da nasıl dayanacaz ağlaya ağlaya uyumasına memede uyumayı azaltarak bırakmak gerekiyormuş. Teknik bilgi çokta pratikte işe yaramıyor