Gündüz uykularına geçerken bu kadar sıkıntı olmuyor ama gece uykusuna dalana kadar ohooyy her uyandığında beni emmek istiyor tam uyudu diyorum ağlıyor beni emmeyi arıyor ben oldum emzik ama gece uykusuna dalarken bunu yapıyor. 3 ay 20 günlüğüz emzik ve biberon tutmuyor. Var mı böyle olan ve çaresi olan