Elsime şoyle soyliyim oğlum 40 günlükken kan vermiştik beyaz kan hücresinde düşüklük var takip edelim denmişti bende devlet çok hirpaliyor diye özele götürmüştüm ozeldeki doktorda beyaz kan diye bişey yok sana bunu kim söylemişse doktor değil diyip beni ikna etmişti aradan 2 ay geçti oğlum kusmaya başladı ama öyle boyle değil bayilticak dereceydi sonra bir baktık beyaz kanı yerlerde megersem 40 günlükken vücudunda enfeksiyon varmış ondan düşmüş bende ozeldeki doktora güvenip takip ettirmedigim için ilerlemiş ve 3 aydır vucudu enfeksiyonla savaş veriyor hasta 😓o yüzden ihmal etmeyin