Busbusana 3 günden sonra süt iniyor. Bebeğinizin sizi doğru emdiğinden eminseniz eğer süt içeçeğinden fazla salgılanıyor kan damarları lenf artışı vs sertlik oluşuyor. Bebek küçük olunca az az içiyor fazla geliyor. Ben sağıyordum biraz rahatlatıyor zamanlarda terbiye oluyor zaten.