Mltm_cnr1 valla canım benimki de öyleydi. Baktım olacak gibi değil pütürlü yaptım çorbasına kadar herşeyini öğüre öğüre yedi. Kendini kurtarabiliyor illaki. Çok geldiyse de parmak sokup alıyoruz. Böyle yiyerek çiğnemeyi öğrendi üstelik 10 aylık olacak 10 gün sonra hiç dişi de yok.