1 yaş bebeğim hergun özenerek yaptığım çorbaları yemekleri yemiyor ek gıdaya başladığım dönemde çok güzel yiyordu 8 aydan sonra yemedi biberon kullaniyo sadece belki ona alıştığı içindir deidm biberon vermedim ama yine yemedi goturdugumde doktor hiçbirseyi yok inadindan yemiyor dedi
Bazı şeyleri yiyor ama kesinlikle yemek yemiyor peynir mesela geçenlerde çok az yiyip bıraktı üzüm vs yiyor ne yapabilirimmmm