Herkese iyi aklamlar. Ya merak ediyorum da hep bu şekilde şiddetli olması normal mı ki? Regl olacağım zaman bitene kadar hasta gibi hissediyorum. İlk ve 2. Gün sancılarım aşırı oluyor yatakta kıvranıyorum resmen. Sizce bu normal mi kızlar? He birde bugün adetimin 6. Günü normalde bitmiş oluyordu sadece hafif akıntı kalırdı. Sabah yine sancıyla uyandım ve tuvalete gidince pıhtı geldi. Öyle böyle en sonunda ağrı kesiciyle rahatladım. Gün boyu çok az geldi ve ağrımda yoktu. Şu an yine aynı şekilde sancım var ve bi yandan da kan geliyor. Korkmalımıyım size sorayım dedim belki benim gibi olan vardır?