Mom0008 doğru dediğiniz ama bizimki gözünü açmadan hareket etmeye başlıyor ses olmadı mı kimse beşikten almadı mı ağlamaya başlıyor oda ayırma da zor olacak gibi bizim, İnşallah büyüdükçe değişir bu huyu. Saat başı uyanıyor bu ara diş çıkarma dönemi olduğu için mi anlamadım. Hep böyle olurda odayı ayirirsam benim hiç uyumamam gerek 😇