Merhaba arkadaşlar
Bugün sağlık ocağında 4 aylık aşılarimizi olduk sonra hemşiremiz bize kan ilacı verdi günde1 kere 4 damla şeklinde kullanın dedi fakat araştırmalarim sonunda baya bu kan ilacına olumsuz çok yorum var yani şuan kullanıp kullanmamak la ilgi aşırı karasizim aranızda kullanan var mı veya olumsuzluk yaşayan varmı benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum yada sizler hani kan ilacını kullaniyorsunuz
Doktor kontrolüne gittiğimizde doktorumuzada sorucam