İyi akşamlar emziren anneler, sorum vardı emzirmeyi nasıl kestiniz kaç aylıkken kestiniz ? Lütfen.
Ben 6 Aydan sonra emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum yavaş yavaş ama nasıl yapacağımı bilmiyorum benim kız hiç emzik veya biberon almadı almıyorda Şuan 4 buçuk aylık 5 aylık olacağız bir hafta sonra ne önerirsiniz bana ?