Merhaba arkadaşlar 11 aylik bebeğim var. Dogumdan sonra 55 gun kanamam oldu ve hemen sonrasinda adet oldum zaten bekarkende dogum yapmasan oncede cok fazla adet sancim oluyordu yine degismedi ve kanamamda cok oluyor oyle halsizim ki ne bebegime ne evime ne kendime yetişemiyorum ne yapmaliyim sizce benim gbi olan var midir ?