Kızım 1 ay 27 günlük . Tuvaletini yaparken çok zorlanıyor , ıkınıyor . 2 günde 3 günde bir yapıyor oda çok sıkıyor kızımı . Bugün doktpr günde 2 kere yapması lazım beslenemiyor olabilir dedi ama kilo alımları çişli bezler normal . Çocukta sorun olabilir dedi . Birtek bizmi yasıyoruz cocugu böyle olan varmı? Korktum bagırsak sorunu mu var diye