Balevlatm Bebegim başka biyerde gece uyumuyor yer yadirgiyo sanırım eziyet ediyo sizin bebeler de öyle mi napmam lazım yer yadirgamamasi için 🤦
As93 Balevlatm benim bebeğimde öyle etrafı keşfetmekten uyumuyor en ufak seste açar gözlerini. O yüzden hep evdeyiz. Bi yerde okumuştum uyucağınız odada 20-30 dk vakit geçirin odaya alışsın diyordu
Sontvbukucu Balevlatm gittiğim heryere park yatagini gotururm. Yatacağı odayı keşif yapariz orda vakit geçiririz. Hic sorun yasamadik. Yaz tatilinde 3 4 farkli evde kaldı. Hepsinde de uyudu.
Balevlatm Sontvbukucu As93 kaldığımız evde anneanne evi yani sürekli geliyoruz kalıyoruz bu yüzden kalasın da gelmiyor artık sürekli uyanıyor emmek istiyor zor.uyuyor burnumdan geliyo yani🤦
Sontvbukucu Balevlatm benim de annemin evinde uyumaz. Yatagi varsa uyur. Yoksa hayatta uyumaz. O yuzden biz nereye yatak oraya :)
Balevlatm Sontvbukucu oh valla yatağınız taşınıyor bizimki.anne yani😄tasiyamayiz ah bu bebisler varya😍