Hasret67 Bugün doktora gittim hala adet olmadım doğum yapalı 3 ay oluyor diye doktor enfeksiyon var dedi ve bana progestan veriyorum adet söktürücü olarak dedi birde fitil verdi emzirirken kullanan var mı acaba
Songena19 Hasret67 ben kullandım iki aydır adet olamadığım için bebeğim 9aylikti kullandığimda bebeğim gece uykusunda iken içiyordum ilacı ben
Hasret67 Songena19 benim kızım daha 3 aylık olacak ve gece de emziriyorum sordum üstelik emziriyorum süte geçer mi diye prekpektus ta yazanlar kafamı karıştırdı🙈
Songena19 Hasret67 evet bende okumuştum prospektusu ama doktorum söylemistim emzirdigimi ve çocuk doktorumuza da sormuştum kullanabilirsin demişti benim içim rahat etmediği için geceleri içmiştim en azından içtikten birkaç saat sonra emzirmistim😅