Rdn 10 ay 24 günlük yani 11 aylık sayılır. 9 kilo 73 cm erkek bebek ve doktorumuz boyunu da kilosunu da eksik buluyor. B12 başladık eksik çıktı kanında çünkü. Gündüzleri hiç emmiyor çalıştığım için. Sabah kahvaltı, uyku, ara öğün, oyun, öğle yemeği, sonra ben geliyorum meme, akşam bizimle sofraya oturuyor ama pek bir şey yemiyor, aile ile yemeyi öğrensin diye zorlamıyorum önüne koyuyorum keyifli geçiyor onun için ama çoğunu yere atıyor. Akşam uykudan 1,5 saat önce kaşık maması veriyorum, uyurken de biraz emiyor. Ne ek gıdayı tam yiyor, ne memeyi uzun uzun emmiyor maalesef , zayıf diye de üzülüyorum bazen. Bu arada dişleri hala çıkmadı ben bu iştahsızlığı biraz da ona bağlıyorum…