Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Avent biberon satıyorum (anne gögsü uçlu)
Eyllkck
Sadece 1 kez denemek için kullandım kızım almadı o yüzden tertemiz yepyeni
cilekliturtam
Eyllkck
kaç ml acaba ve fiyatı??
Eyllkck
cilekliturtam
125 Ml. 25 TL ye verecegm
hayalperest_
Eyllkck
1 numara mi-2 ölüyor yani yenidoğan için 6 aylık oğluma arıyorum da
Eyllkck
hayalperest_
yenidogandan itibaren kullanılıyor numara yok