Dunyambaris Bonita evet aklına geldikçe sur. Özellikle emzirme öncesi ve sonrası sur. Baya rahatlatıyor. Bir kaç güne acısı baya azalır. Daha sonra hassasiyet de geçer. Ben bugün hiç sürmedim mesela hiç acımıyor artık 😁