Hep_mi_uykusuz Kizim 23 aylik oldu.Cevremde herkez biraktir artik memeyi diyor hep cok duskundu emmeye hele su son donem bezdirdi artik beni saatlerce emiyor.Kiyamiyorum da sizce napmaliyim nasil birakacak bir dakika bekletsem bile cildiriyor 😐
Denizfdn Hep_mi_uykusuz 13 aylıkken bıraktım 1 2 gece zor geçti sonra alıştı hatta hasta bile oldu ama yinede pes etmedim bu sayede gece beslenmesini kesmiş olduk akşam 9 gibi doyuruyorum karnını buçukta uyutuyorum sabah 8 9 da uyanıyor kalkmiyor
Netya Hep_mi_uykusuz bende aynı durumdayım gece saat vası kalkıp emıyor, bırakmıyor sutumde pek yok bıberon da kullanmıyor sut asla ıçmıyor 13 aylık 2 yasına kadar verıcem ama sonra bılemıyorum nasıl yapıcam
Aysenilan Hep_mi_uykusuz benim kızımda 21 aylık şuan memede hanfendi 9da uyudu geri uyandı sabaha kadar kaçı bulur kimbilir bende çok yoruldum ama aynı zamanda seviyorum da ama artık bıraktırmak istiyorum kış geldi çattı üstünü örtsem uyanıyor memesiz uyumuyor hem onun hem benim için çok zor olacak ama nasıl olacak hiç bilmiilorm
Mom0008 Hep_mi_uykusuz 23 aylık benmkide ben ilk gündüzü kestim son 2 aydır asla gündüz emmedi ama geceye gözüm kesmedi uykusuzluğa dayanamıyorum diye dün geçemese başladım dün iyiydi bu gece çok ağladı ayağımda sallayarak uyutuyorum yoksa asla uyumaz uyanınca su veriyorum isterse bakalım göğüslerim sündü o kadar bağımlıydı ki nede yoruldum artık iyi olacak ikimiz içinde
gg00 benimki de 19 aylık iki gündür bıraktırmaya çalışıyorum ilaç kullanacağım için bırakmak zorundayım. iki gündür ağzına sürmedi ama hiç keyfi yok beni aşırı zorluyor iki gündür bakalım yarın nasıl olacak.
Berna11 Hep_mi_uykusuz canım eğer memede uyumuyor sa kolay olur benim oğlum 26 aylikti kestiğim de ve sadece memede uyuyabiliyorum aslında sadece uyku için ediyordu öğle ve akşam ama gece artık sürekli emmek istiyor du ve hiç sütüm kalmamıştı bırakmam gerek ti biz çok zorlandık çünkü hem memeden ayrıldı hem uykuya dalamiyor du okadar çok etkilendiki:((( bende öyle tabi ama buna rağmen geçti buda memeyi zaten 4 gün içinde emmek istemedi ama uyku çok uzun bir süre sıkıntı oldu
simayinannesii Denizfdn peki gece uyandığında uykuya geri nasil döndürdünuz bende gece beslenmesini kesmek istiyorum 12 aylik ama su da versem pispis da yapsam nafile emzik de tutmadi en bastan beri
idilolo Denizfdn nasıl bi yol izlediniz? Önce geceyi mi bıraktınız yoksa gündüzü mü? Emerek mi uyuyordu. Çok sordum kusura bakmayın. Sonlandırmak istiyorum ama nasıl yaparım, çok ağlar mı? Bağımız zedelelenir mi korkuyorum.
Denizfdn simayinannesii pis pis sesi açtim telefondan o şekilde döndürdüm su verdim zaten emzik emdiği için daha kolay oldu benim için sanirim
Defnemkalbim36 Benide stres sarmış 15 aylık emzirmeyi hala düşünüyorum fakat çok seviyor nasıl biraktiracam onun düşüncesindeyim
gmzlgzl Netya merhaba bnm bebegmde 13 aylık geceleri memeye yapışıyor artk bu cnımı çok yakıyor sizdede durum böylemi acaba neden bu şeklde oldu bilginiz varmı acaba bnm ilk bebegm diye blmiyorm
Hep_mi_uykusuz Aysenilan Biraktirma dusuncesi oalcaklari bilmek beni çok korkuyriyor sesi cok yuksek cikan bi cocuk normal aglamasi bile yiksek birde meme diye bagirdigini dusunun 😏
Boncuk1421_ Aysenilan bende aynı durumdayım 16 aylık gece uyanıyor üstünü açıyor hasta şuan hasta bile oldu .erken diye düşünüyorum kararsız kaldım bende
Secilinaburki Şuan bıraktırma sürecindeyim.bugun 3.gecemiz olacak. İkinci gece çok zordu hep ağladı. Bakalım inşallah bugün uyur ya gerçi pek ümidim yok 😩 zombi gibiyim zaten 😂
Okya Memeye düşkün çocuklara çok özeniyorum 10 ay 21 günlük şuan rica minnet emziriyorum bir göğüs zaten bitti diğeri de bitmesin diye uğraşıyorum 😂
Hep_mi_uykusuz Okya Herseyin fazlasi zarar demekki inanin her yerde memeeeee diye yirtiyor kendini kocaman oldu acik acik meme diyor utaniuor insan birde yordu artii
Alpitom Okya benim oğlum da öyleydi 1 yaşından sonra çok düşkün oldu şu an 2 yaşında hala devam 😂 pes etmeyin emer o
Aysgl_clk12 Okya nasıl bitti Canım peki kaç günde ay da diyeyim benimkinde bir göğsümü emmiyor zorla bazen alabiliyor mama veriyor musun bir de
Hep_mi_uykusuz Mom0008 Evet bende dayabamiyorum 23 aydir bi gece bile 2 3 saat kesintiisiz uyumadim hemde ise baslayacgim zorlanmasin o da
Mom0008 Hep_mi_uykusuz gündü aramadığı için gece aramaz diye düşündüm ama olmadı bakalım sabır ve bence destek lazım çünkü uykusuz kalınıyor ben şuan tek bakıyorum keserken öğlen uykusunda bende onunla uyumadan zombi gibi olacağım hiç değilse bundan sonra belki bu kadar sık uyanmaz bide anladğım kadarıyla tam enerji atamadıkları içinde uyanıyorlar geçen baya yoruldu 2 gün üst üste gece hi uyanmadı hatta sabah 6 buçukta uyandım sesine dedim ben nasıl uykumu aldım böyle saate bakmamıştım 3 filan sanıyordum 😄hayatımın en güzel günüydü sonra tekrar bozuldu